Oferta: ds. architektury

Data publikacji: 2008-01-24
Nr ref.: WUA/25/2008
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. architektury

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-03-03

Zakres podstawowych czynności

- przygotowywanie decyzji w trybie I-ej instancji tj. pozwoleń na budowę, zatwierdzania projektów budowlanych, pozwoleń na rozbiórki, zatwierdzeniu projektów zamiennych, przeniesieniu pozwoleń na budowę

- udzielanie informacji o toku prowadzonych postępowań administracyjnych

- przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie

- obsługa skarg i wniosków

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie średnie (architektura, budownictwo) i pięcioletnie doświadczenie w biurach projektów lub przy obsłudze procesów inwestycyjnych albo wykształcenie wyższe (architektura, budownictwo, inżynieria środowiska, ochrona środowiska) i roczne doświadczenie w biurach projektów lub w firmie budowlanej

- znajomość prawa budowlanego oraz przepisów planowania i zagospodarowania przestrzennego

- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

- studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, inżynierii środowiska

- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

- uprawnienia urbanistyczne lub budowlane

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

WUIA_25.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2008-03-03 15:34