Oferta: ds. doradztwa prawno-budowlanego
Data publikacji: 2012-05-14
Nr ref.: WUA/17/2012
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. doradztwa prawno-budowlanego
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres do końca 2012r
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-07-24
Zakres podstawowych czynności
- ocena spraw i decyzji pod względem formalno-prawnym
- ocena legislacyjna projektów tekstów mpzp
- rozstrzyganie problemów interpretacyjnych zapisów w obowiązujących mpzp
- kompletowanie opinii i interpretacji sądów i innych organów w dziedzinie prawno-budowlanej
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników wydziału z zakresu przepisów prawa
- rozpatrywanie skarg i wniosków
- wykonywanie czynności związanych z udostępnieniem informacji publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w kancelarii prawnej lub w jednostkach administracji publicznej na stanowisku związanym z obsługą prawną
- znajomość procedur z zakresu KPA, prawa budowlanego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz odpowiednio orzecznictwa i wykładni przepisów
- wiedza z zakresu przebiegu procesu inwestycyjnego
- wysoki poziom umiejętności obsługi komputera (MS Office, LEX, Temida)
Wymagania dodatkowe
- dobra znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
- doświadczenie w doradztwie prawno-budowlanym
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzjących wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Inne informacje:
Warunki pracy: praca przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z osobami na innych stanowiskach, dostęp do budynku oraz windy dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborzewua.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-07-24 08:49