Oferta: ds. doradztwa prawno-budowlanego
Data publikacji: 2007-07-23
Nr ref.: WUA/160/2007
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. doradztwa prawno-budowlanego
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-10-01
Zakres podstawowych czynności
• ocena spraw i decyzji pod względem formalno-prawnym
• ocena legislacyjna projektów tekstów mpzp
• rozstrzyganie problemów interpretacyjnych zapisów w obowiązujących mpzp
• współdziałanie z jednostkami Urzędu w sprawach wymagających doradztwa
• prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych i realizacja umów cywilnoprawnych
• rozpatrywanie skarg i wniosków
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe - prawo
• co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej lub kancelarii prawnej
• znajomość procedur z zakresu KPA, prawa budowlanego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz odpowiednio orzecznictwa i wykładni przepisów
• wysoki poziom umiejętności obsługi komputera (MS Office, LEX, Temida)
- Dodatkowe:
Wymagania dodatkowe
• dobra znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
• umiejętność prowadzenia szkoleń
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
C:\NOVELL\Moje dokumenty\rekrutacja\WUIA_160.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-10-01 12:58