Oferta: ds. estetyki wizerunku miasta

Data publikacji: 2015-06-24
Nr ref.: UA/78/2015
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. estetyki wizerunku miasta

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-10-07

Zakres podstawowych czynności

  • współpraca z jednostkami Miasta w zakresie kreowania przestrzeni w mieście
  • współpraca z podmiotami niezależnymi od Miasta i osobami prywatnymi w sprawach związanych z wyglądem zewnętrznym należących do nich budynków i nieruchomości, oraz z uczelniami i środowiskami artystycznymi w ramach kształtowania estetyki Miasta i świadomości estetycznej mieszkańców
  • udział w pracach Zespołu ds. ładu przestrzennego i estetyki, m.in. w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, opiniowaniu przedsięwzięć, projektów, realizacji
  • inicjowanie konsultacji i akcji społecznych oraz współpraca z mediami
  • propozycje zmian przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, lokalnych i wewnętrznych w zakresie estetyki wizerunku Miasta
  • rozpatrywanie skarg i wniosków mieszkańców

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - sztuki plastyczne, architektura i urbanistyka, planowanie przestrzenne, zarządzanie i marketing, historia sztuki
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z estetyką i wizerunkiem przestrzeni miejskiej
  • umiejętności w zakresie wystąpień publicznych, prowadzenia konsultacji społecznych i prezentacji
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz prawa budowlanego

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe - sztuki plastyczne, architektura i urbanistyka, planowanie przestrzenne, zarządzanie i marketing, historia sztuki
  • doświadczenie w dziedzinie realizowania, opiniowania, projektowania lub kreowania projektów architektonicznych, urbanistycznych, graficznych, plastycznych
  • umiejętność organizacji pracy własnej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie
  • dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, związana z bezpośrednią obsługą klienta, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy oraz wyjazdów służbowych; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_UA_78_2015.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Rekrutacja UA/78/2015 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2015-10-07 16:07