Oferta: ds. obsługi informacyjno-administracyjnej
Data publikacji: 2023-01-04
Nr ref.: UA/10/2023
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. obsługi informacyjno-administracyjnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-02-06
Zakres podstawowych czynności
- kompleksowa obsługa korespondencji przyjmowanej od klientów, w tym: rejestrowanie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencji, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów wewnątrz Wydziału
- wydawanie klientom spraw załatwionych przez Wydział
- pobieranie opłat skarbowych za pomocą terminala kart płatniczych
- kompleksowa obsługa administracyjna, w tym: zakładanie teczek aktowych i przekazywanie właściwym pracownikom do realizacji, rejestrowanie korespondencji wychodzącej
- udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego prowadzonych spraw przez oddziały merytoryczne w zakresie działania Wydziału
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie z zakresu obsługi administracyjnej
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność współpracy w zespole
- bardzo dobra komunikatywność i umiejętność obsługi klienta
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, planowanie przestrzenne, geografia
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
- wiedza z zakresu przebiegu procesu inwestycyjnego (w tym znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym)
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- bezpośrednia obsługa klienta
- miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu ładu przestrzennego Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_UA_10_2023.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Stoińska
Data wytworzenia informacji: 2023-02-06 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2023-02-06 13:07