Oferta: ds. obsługi kancelarii
Data publikacji: 2019-07-24
Nr ref.: UA/157/2019
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. obsługi kancelarii
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-08-22
Zakres podstawowych czynności
- kompleksowa obsługa klientów w zakresie przyjmowania korespondencji i wniosków od klientów
- rozdzielanie korespondencji między jednostki organizacyjne Wydziału
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów wewnątrz Wydziału
- pobieranie opłat skarbowych za pomocą terminala kart płatniczych
- wydawanie zatwierdzonej dokumentacji Inwestorom
- prowadzenie elektronicznej ewidencji spraw
- udzielanie informacji o prowadzonych przez Wydział postępowaniach administracyjnych
- poświadczanie zgodności odpisów dokumentów z oryginałem w sprawach należących do właściwości Wydziału
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, archiwistyka, gospodarka przestrzenna
- doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta
- umiejętność stosowania przepisów Instrukcji kancelaryjnej i Kpa
- wiedza z zakresu przebiegu procesu inwestycyjnego
- bardzo dobra komunikatywność i umiejętność obsługi klienta
Wymagania dodatkowe
- przynajmniej półroczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- szkolenia z zakresu obsługi klienta
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- bezpośrednia obsługa klienta
- miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: aktualizacja (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2019-08-22 15:20