Oferta: ds. urbanistyki
Data publikacji: 2007-05-18
Nr ref.: WUA/113/2007
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. urbanistyki
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-07-03
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw dot.: wydawania informacji urbanistycznej o przeznaczeniu gruntów w planach zagospodarowania przestrzennego, wydawania decyzji o warunkach zabudowy, wydawania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
- udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego prowadzonych spraw
- sporządzanie analiz urbanistycznych
- Prowadzenie egzekucji administracyjnej obowiązków o charakterze niepieniężnym
- obsługa skarg i wniosków
Wymagania obowiązkowe
· wykształcenie wyższe - architektura, gospodarka przestrzenna
· minimum półroczne doświadczenie przy opracowywaniu projektów urbanistycznych/ architektonicznych
· znajomość prawa budowlanego oraz przepisów planowania i zagospodarowania przestrzennego
· bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
umiejętność odczytywania m.p.z.p
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego
- uprawnienia urbanistyczne lub architektoniczne
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej lub/i na stanowiskach związanych z obsługą klienta
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-07-03 14:16