Oferta: ds. informacji przestrzennej

Data publikacji: 2024-06-20
Nr ref.: UA/98/2024
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. informacji przestrzennej

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-07-16

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw z zakresu obsługi archiwalnej m.in. poprzez: zapewnienie bieżącej obsługi dokumentacji archiwalnej albo klasyfikującej się do archiwum, współpracę z Archiwum Zakładowym, w szczególności w zakresie prawidłowego przechowywania akt archiwalnych oraz udostępniania akt pracownikom Wydziału, obsługę magazynu wydziałowego akt kategorii B, digitalizację akt wraz z zarządzaniem zasobem cyfrowym
  • udzielanie informacji w zakresie archiwizacji oraz udostępnianie akt instytucjom i klientom
  • udostępnianie informacji publicznej
  • sporządzanie materiałów sprawozdawczych i opracowań analitycznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracja lub historia - specjalność archiwistyczna lub inne kierunki uzupełnione kursami, studiami podyplomowymi z zakresu archiwistyki
  • znajomość Instrukcji Kancelaryjnej oraz Ustawy o Narodowym Zasobie Archiwalnym i Archiwach
  • umiejętność stosowania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • bardzo dobra umiejętność obsługi programów MS Office
  • bardzo dobra komunikatywność i umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe - gospodarka przestrzenna
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej lub innych jednostkach na stanowiskach związanych z obsługą archiwum
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej związane z obsługą procesu inwestycyjnego

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

 Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu ładu administracyjnego Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Stoińska
Data wytworzenia informacji: 2024-07-16 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2024-07-16 09:20