Oferta: ds. informacji przestrzennej
Data publikacji: 2024-06-20
Nr ref.: UA/98/2024
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. informacji przestrzennej
Data rozstrzygnięcia oferty
2024-07-16
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw z zakresu obsługi archiwalnej m.in. poprzez: zapewnienie bieżącej obsługi dokumentacji archiwalnej albo klasyfikującej się do archiwum, współpracę z Archiwum Zakładowym, w szczególności w zakresie prawidłowego przechowywania akt archiwalnych oraz udostępniania akt pracownikom Wydziału, obsługę magazynu wydziałowego akt kategorii B, digitalizację akt wraz z zarządzaniem zasobem cyfrowym
- udzielanie informacji w zakresie archiwizacji oraz udostępnianie akt instytucjom i klientom
- udostępnianie informacji publicznej
- sporządzanie materiałów sprawozdawczych i opracowań analitycznych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja lub historia - specjalność archiwistyczna lub inne kierunki uzupełnione kursami, studiami podyplomowymi z zakresu archiwistyki
- znajomość Instrukcji Kancelaryjnej oraz Ustawy o Narodowym Zasobie Archiwalnym i Archiwach
- umiejętność stosowania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- bardzo dobra umiejętność obsługi programów MS Office
- bardzo dobra komunikatywność i umiejętność obsługi klienta
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe - gospodarka przestrzenna
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej lub innych jednostkach na stanowiskach związanych z obsługą archiwum
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej związane z obsługą procesu inwestycyjnego
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- bezpośrednia obsługa klienta
- miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu ładu administracyjnego Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Stoińska
Data wytworzenia informacji: 2024-07-16 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2024-07-16 09:20