Oferta: ds. egzekucji

Data publikacji: 2024-08-01
Nr ref.: UA/126/2024
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. egzekucji

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-09-12

Zakres podstawowych czynności

  • realizowanie i monitorowanie wdrażania uchwały krajobrazowej
  • weryfikowanie zgodności i legalności posadowienia tablic i urządzeń reklamowych, małej architektury oraz ogrodzeń z zapisami uchwały krajobrazowej
  • prowadzenie postępowań dotyczących wymierzania kar pieniężnych oraz dostosowania urządzeń reklamowych do zgodności z uchwałą krajobrazową
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych dotyczących obowiązków o charakterze niepieniężnym, wynikających z ustaw: Prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących
  • wystawianie skarbowych tytułów wykonawczych i kierowanie wniosków o wszczęcie egzekucji dotyczących obowiązków pieniężnych
  • przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie
  • sporządzanie materiałów sprawozdawczych i analitycznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie magisterskie - prawo
  • wiedza z zakresu przebiegu procesu inwestycyjnego
  • komunikatywność i umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych
  • znajomość programu Lex

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w doradztwie prawno-budowlanym
  • doświadczenie w obsłudze prawnej w kancelarii prawnej lub jednostkach sektora publicznego
  • aplikacja radcowska, kursy/szkolenia w zakresie prawa budowlanego, urbanistyki
  • umiejętność prowadzenia szkoleń

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna przy komputerze oraz w terenie
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • charakter pracy nie jest dostosowany do osób z niesprawnością ruchową

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu wizerunku Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dopłata do wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport, ubezpieczenie grupowe)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru_UA_126_2024.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa-Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2024-09-12 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2024-09-12 12:13