Oferta: ds. funkcjonowania jednostek pomocniczych
Data publikacji: 2018-07-12
Nr ref.: WJPM/146/2018
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. funkcjonowania jednostek pomocniczych
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-08-03
Zakres podstawowych czynności
- redagowanie i opiniowanie statutów osiedli, procedur dotyczących organizacji i funkcjonowania osiedli oraz Wydziału, a także monitorowanie stanu ich realizacji
- redagowanie projektów zarządzeń Dyrektora Wydziału
- współpraca w zakresie nadzoru nad działalnością organów osiedli
- redagowanie pism, przygotowywanie opinii, wyjaśnień na potrzeby organów osiedli
- obsługa dokumentacji związanej z udzielaniem informacji publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, administracja
- doświadczenie w administracji publicznej
- znajomość regulacji prawnych dotyczących samorządu gminnego, w szczególności z zakresu organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
- umiejętność redagowania pism, opinii oraz projektów aktów prawnych, sprawozdań i zestawień
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności PowerPoint)
- komunikatywność
Wymagania dodatkowe
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji
- doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą organizacyjno-prawną
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze z bezpośrednią obsługą klienta, miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_WJPM_146_2018.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Aleksandra Dąbrowska
Data i godzina publikacji: 2018-08-03 15:21