Oferta: ds. jednostek pomocniczych
Data publikacji: 2009-05-06
Nr ref.: WWJP/82/2009
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. jednostek pomocniczych
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-05-29
Zakres podstawowych czynności
prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z funkcjonowaniem jednostek pomocniczych
obsługa jednostek pomocniczych związana z ich funkcjonowaniem i realizacją zadań statutowych osiedli
wspieranie jednostek pomocniczych w przygotowaniu planów rzeczowo - finansowych oraz ich weryfikacja pod względem merytorycznym i finansowym
współpraca przy obsłudze księgowej jednostek pomocniczych
weryfikacja zgodności realizacji wydatków rad osiedli z zadaniami zawartymi w zatwierdzonych planach rad osiedli
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie wyższe (licencjat)- administracja, prawo, politologia (preferowana specjalność administracja samorządowa )
bardzo dobra znajomość regulacji prawnych dot. samorządu terytorialnego, w tym jednostek pomocniczych
dobra znajomość procedur budżetowo-księgowych oraz ustawy o zamówieniach publicznych
umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (Pakiet Office)
Wymagania dodatkowe
doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej
umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania procedur
umiejętność sporządzania analiz i opracowań
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacje o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-05-29 10:06