Oferta: ds. jednostek pomocniczych

Data publikacji: 2009-05-06
Nr ref.: WWJP/82/2009
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. jednostek pomocniczych

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-05-29

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z funkcjonowaniem jednostek pomocniczych

  • obsługa jednostek pomocniczych związana z ich funkcjonowaniem i realizacją zadań statutowych osiedli

  • wspieranie jednostek pomocniczych w przygotowaniu planów rzeczowo - finansowych oraz ich weryfikacja pod względem merytorycznym i finansowym

  • współpraca przy obsłudze księgowej jednostek pomocniczych

  • weryfikacja zgodności realizacji wydatków rad osiedli z zadaniami zawartymi w zatwierdzonych planach rad osiedli

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe (licencjat)- administracja, prawo, politologia (preferowana specjalność administracja samorządowa )

  • bardzo dobra znajomość regulacji prawnych dot. samorządu terytorialnego, w tym jednostek pomocniczych

  • dobra znajomość procedur budżetowo-księgowych oraz ustawy o zamówieniach publicznych

  • umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (Pakiet Office)

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej

  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania procedur

  • umiejętność sporządzania analiz i opracowań

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WWJPM_82_2009.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacje o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-05-29 10:06