Oferta: ds. jednostek pomocniczych

Data publikacji: 2011-08-23
Nr ref.: WJP /61 /2011
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. jednostek pomocniczych

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-09-29

Zakres podstawowych czynności

1.        obsługa jednostek pomocniczych związana z ich funkcjonowaniem i realizacją zadań statutowych osiedli w tym:

  • obsługa organizacyjna i administracyjno-kancelaryjna rad i zarządów jednostek pomocniczych
  • realizacja zadań związanych z gospodarką finansową jednostek pomocniczych
  • prowadzenie spraw związanych z majątkiem będącym w dyspozycji jednostek

2.        obsługa dyżurów radnych Rady Miasta w siedzibie Oddziału

3.        współorganizowanie wyborów organów jednostek pomocniczych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracja, nauki ekonomiczne, społeczne, politologia - specjalność administracja samorządowa
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • bardzo dobra znajomość regulacji prawnych dot. samorządu terytorialnego, w tym jednostek pomocniczych
  • dobra znajomość procedur budżetowo-księgowych oraz ustawy o zamówieniach publicznych

umiejętność redagowania pism, sporządzania protokołów i sprawozdań

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania procedur

Wymagane dokumenty

Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną na formularzu dostępnym

 na stronie:www.bip.city.poznan.pl

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborzewwjp.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2011-09-29 12:06