Oferta: ds. jednostek pomocniczych

Data publikacji: 2015-09-08
Nr ref.: WJPM/105/2015
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. jednostek pomocniczych

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-10-12

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie obsługi administracyjno- kancelaryjnej organów osiedli, m. in.: prowadzenie dokumentacji organów osiedli, redagowanie projektów uchwał i pism, protokołowanie sesji rad i posiedzeń zarządów
  • wsparcie organów osiedli w przygotowywaniu projektów planów wydatków oraz ich weryfikacja pod względem merytorycznym i finansowym
  • realizacja zadań ujętych w planach wydatków osiedli, w tym realizacja procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów i zleceń, opisywanie faktur, sporządzanie listy diet radnych osiedlowych
  • sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków osiedli
  • realizacja zadań związanych z wyborami do rad osiedli

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja, politologia, ekonomia
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
  • znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego i finansów publicznych
  • umiejętność redagowania uchwał, pism, protokołów
  • zdolności analityczne
  • obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym -MS Office

Wymagania dodatkowe

doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2015-10-12 10:21