Oferta: ds. jednostek pomocniczych
Data publikacji: 2015-09-08
Nr ref.: WJPM/105/2015
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. jednostek pomocniczych
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-10-12
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie obsługi administracyjno- kancelaryjnej organów osiedli, m. in.: prowadzenie dokumentacji organów osiedli, redagowanie projektów uchwał i pism, protokołowanie sesji rad i posiedzeń zarządów
- wsparcie organów osiedli w przygotowywaniu projektów planów wydatków oraz ich weryfikacja pod względem merytorycznym i finansowym
- realizacja zadań ujętych w planach wydatków osiedli, w tym realizacja procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów i zleceń, opisywanie faktur, sporządzanie listy diet radnych osiedlowych
- sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków osiedli
- realizacja zadań związanych z wyborami do rad osiedli
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, administracja, politologia, ekonomia
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
- znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego i finansów publicznych
- umiejętność redagowania uchwał, pism, protokołów
- zdolności analityczne
- obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym -MS Office
Wymagania dodatkowe
doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2015-10-12 10:21