Oferta: ds. jednostek pomocniczych
Data publikacji: 2016-06-24
Nr ref.: WJPM/77/2016
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. jednostek pomocniczych
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-07-29
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie obsługi administracyjno - kancelaryjnej organów osiedli: prowadzenie dokumentacji organów osiedli, redagowanie projektów uchwał i pism, protokołowanie sesji rad i posiedzeń zarządów
- wsparcie organów osiedli w przygotowywaniu projektów planów wydatków oraz ich weryfikacja pod względem merytorycznym i finansowym
- realizacja zadań ujętych w planach wydatków osiedli, w tym realizacja procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów i zleceń, opisywanie faktur, sporządzanie listy diet radnych osiedlowych
- sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków osiedli
- realizacja zadań związanych z wyborami do rad osiedli
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, administracja, politologia
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
- znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego i finansów publicznych
- umiejętność redagowania uchwał, pism, protokołów
- zdolności analityczne
- dyspozycyjność
- bardzo dobra znajomość MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego
- doświadczenie w obsłudze klienta
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie z wykorzystaniem komputera, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami; wymaga także wyjść poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_WJPM_77_2016.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2016-07-29 09:39