Oferta: ds. obsługi administracyjnej i organizacyjnej jednostek pomocniczych

Data publikacji: 2011-03-10
Nr ref.: WWJP/23/2011
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. obsługi administracyjnej i organizacyjnej jednostek pomocniczych

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-04-04

Zakres podstawowych czynności

  • organizacyjno - administracyjna obsługa jednostek pomocniczych, w tym m.in.:  prowadzenie spraw jednostek pomocniczych związanych z realizacją zadań statutowych, koordynowanie działań dot. organizacji spotkań, festynów, konkursów, pozyskiwania sponsorów, wykonywanie administracyjno- kancelaryjnej i organizacyjnej obsługi rad i zarządów jednostek pomocniczych
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką finansową jednostek pomocniczych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • pięcioletnie doświadczenie w pracy administracyjnej, w tym co najmniej trzyletnie związane z organizacją i funkcjonowaniem jednostek pomocniczych
  • doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi
  • bardzo dobra znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
  • umiejętność redagowania pism oraz sporządzania analiz i  opracowań
  • umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (Pakiet Office)

Wymagania dodatkowe

  • dobra znajomość procedur budżetowo-księgowych oraz ustawy o finansach publicznych
  • umiejętność interpretacji aktów prawnych

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WJP_23_2011.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2011-04-04 09:21