Oferta: ds. obsługi jednostek pomocniczych

Data publikacji: 2008-05-28
Nr ref.: WWJP/120/2008
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. obsługi jednostek pomocniczych

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-07-02

Zakres podstawowych czynności

- prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z funkcjonowaniem jednostek pomocniczych

- obsługa jednostek pomocniczych związana z ich funkcjonowaniem i realizacją zadań statutowych osiedli

- wspieranie jednostek pomocniczych w przygotowaniu planów rzeczowo - finansowych oraz ich weryfikacja pod względem merytorycznym i finansowym

- współpraca przy obsłudze księgowej jednostek pomocniczych

- weryfikacja zgodności realizacji wydatków rad osiedli z zadaniami zawartymi w zatwierdzonych planach rad osiedli

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe (licencjat)- administracja, prawo, politologia (preferowana specjalność administracja samorządowa )

- doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej

- bardzo dobra znajomość regulacji prawnych dot. samorządu terytorialnego, w tym jednostek pomocniczych

- dobra znajomość procedur budżetowo-księgowych oraz ustawy o zamówieniach publicznych

- umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (Pakiet Office)

Wymagania dodatkowe

- umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania procedur

- umiejętność sporządzania analiz i opracowań

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny - formularz

kserokopie swiadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WWJPM_120.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-07-02 09:59