Oferta: ds. wydatków oraz mienia wydziału
Data publikacji: 2023-04-14
Nr ref.: WJPM/69/2023
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. wydatków oraz mienia wydziału
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-05-04
Zakres podstawowych czynności
- planowanie i realizacja zamówień publicznych, w tym monitorowanie realizacji planu zamówień publicznych, przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie projektów umów
- realizacja wydatków dotyczących obsługi administracyjno-kancelaryjnej osiedli (diety radnych osiedlowych, najem siedzib organów osiedlowych, zaopatrzenie materiałowe organów osiedli)
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją, przemieszczeniem, likwidacją oraz inwentaryzacją mienia będącego na stanie Wydziału
- prowadzenie kontroli mienia osiedli
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - nauki ekonomiczne, prawo, administracja
- minimum roczny staż pracy
- wiedza z zakresu zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
- znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego, finansów i zamówień publicznych
- umiejętność redagowania pism, protokołów, sprawozdań
- bardzo dobra znajomość MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy związanej z udzielaniem zamówień publicznych
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- bezpośrednie kontakty z innymi stanowiskami i instytucjami
- wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_WJPM_69_2023.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2023-05-04 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2023-05-04 09:44