Oferta: ds. wydatków oraz mienia wydziału

Data publikacji: 2023-04-14
Nr ref.: WJPM/69/2023
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. wydatków oraz mienia wydziału

Data rozstrzygnięcia oferty

2023-05-04

Zakres podstawowych czynności

  • planowanie i realizacja zamówień publicznych, w tym monitorowanie realizacji planu zamówień publicznych, przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie projektów umów
  • realizacja wydatków dotyczących obsługi administracyjno-kancelaryjnej osiedli (diety radnych osiedlowych, najem siedzib organów osiedlowych, zaopatrzenie materiałowe organów osiedli)
  • prowadzenie spraw związanych z ewidencją, przemieszczeniem, likwidacją oraz inwentaryzacją mienia będącego na stanie Wydziału
  • prowadzenie kontroli mienia osiedli

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - nauki ekonomiczne, prawo, administracja
  • minimum roczny staż pracy
  • wiedza z zakresu zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
  • znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego, finansów i zamówień publicznych
  • umiejętność redagowania pism, protokołów, sprawozdań
  • bardzo dobra znajomość MS Office

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy związanej z udzielaniem zamówień publicznych
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośrednie kontakty z innymi stanowiskami i instytucjami
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_WJPM_69_2023.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2023-05-04 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2023-05-04 09:44