Oferta: ds. budżetu wydziału i realizacji wydatków jednostek pomocniczych
Data publikacji: 2020-01-02
Nr ref.: WJPM/2/2020
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. budżetu wydziału i realizacji wydatków jednostek pomocniczych
Data rozstrzygnięcia oferty
2020-01-22
Zakres podstawowych czynności
- opracowywanie budżetu zadaniowego Wydziału
- realizacja wydatków dotyczących obsługi administracyjno-kancelaryjnej osiedli oraz zadań przekazanych przez osiedla do realizacji Wydziałowi, w tym:
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej udzielania zamówień publicznych,
- przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych,
- opisywanie faktur,
- sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań
- zlecanie organizacjom pozarządowym i innym uprawnionym podmiotom realizacji zadań publicznych w procedurze tzw. "małych grantów"
- zadania związane z ewidencjonowaniem, przemieszczaniem, likwidacją oraz inwentaryzacją mienia będącego na stanie Wydziału i osiedli
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
- znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego, finansów publicznych oraz zamówień publicznych
- znajomość procedur budżetowo-księgowych
- umiejętność redagowania pism, umów i sprawozdań
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- kierunki studiów: ekonomiczne, administracja
- doświadczenie w pracy związanej z finansami publicznymi, zamówieniami publicznymi
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca administracyjna przy komputerze oraz wyjścia poza miejsce pracy
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_WJPM_ 2_2020.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2020-01-22 13:34