Oferta: ds. funkcjonowania jednostek pomocniczych
Data publikacji: 2019-10-07
Nr ref.: WJPM/195/2019
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. funkcjonowania jednostek pomocniczych
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-10-25
Zakres podstawowych czynności
- redagowanie i opiniowanie projektów aktów prawnych dot. funkcjonowania jednostek pomocniczych, w tym m. in. uchwał, regulaminów, statutów osiedli oraz prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem opinii prawnych
- opracowywanie procedur dotyczących organizacji i funkcjonowania osiedli oraz kontrola ich realizacji
- prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej będącej w posiadaniu Wydziału, w tym zamieszczanie materiałów w Biuletynie Informacji Publicznej
- opracowywanie informacji, zestawień i analiz dotyczących funkcjonowania osiedli i Wydziału
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządowej
- znajomość przepisów dotyczących samorządu gminnego, w tym w szczególności procedur dotyczących organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
- umiejętność redagowania i analizowania aktów prawnych
- umiejętność sporządzania pism, protokołów, sprawozdań
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji
- zdolności analityczne
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_WJPM_195_2019.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: info o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2019-10-25 10:41