Oferta: ds. jednostek pomocniczych
Data publikacji: 2011-08-23
Nr ref.: WJP /61 /2011
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. jednostek pomocniczych
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-09-29
Zakres podstawowych czynności
1. obsługa jednostek pomocniczych związana z ich funkcjonowaniem i realizacją zadań statutowych osiedli w tym:
- obsługa organizacyjna i administracyjno-kancelaryjna rad i zarządów jednostek pomocniczych
- realizacja zadań związanych z gospodarką finansową jednostek pomocniczych
- prowadzenie spraw związanych z majątkiem będącym w dyspozycji jednostek
2. obsługa dyżurów radnych Rady Miasta w siedzibie Oddziału
3. współorganizowanie wyborów organów jednostek pomocniczych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, nauki ekonomiczne, społeczne, politologia - specjalność administracja samorządowa
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- bardzo dobra znajomość regulacji prawnych dot. samorządu terytorialnego, w tym jednostek pomocniczych
- dobra znajomość procedur budżetowo-księgowych oraz ustawy o zamówieniach publicznych
umiejętność redagowania pism, sporządzania protokołów i sprawozdań
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania procedur
Wymagane dokumenty
Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną na formularzu dostępnym
na stronie:www.bip.city.poznan.pl
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborzewwjp.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2011-09-29 12:06