Oferta: ds. jednostek pomocniczych
Data publikacji: 2016-12-16
Nr ref.: WJPM/156/2016
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. jednostek pomocniczych
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-01-16
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie obsługi administracyjno - kancelaryjnej organów osiedli, w tym prowadzenie dokumentacji organów osiedli, redagowanie projektów uchwał i pism, protokołowanie sesji rad i posiedzeń zarządów
- sprawowanie nadzoru nad działalnością organów osiedli, w tym badanie prawidłowości podejmowanych uchwał
- wsparcie organów osiedli w przygotowywaniu projektów planów wydatków oraz udział w ich weryfikacji pod względem merytorycznym i finansowym, współpraca przy sporządzaniu sprawozdań z realizacji wydatków osiedli
- realizacja zadań związanych z wyborami do rad osiedli oraz przeprowadzaniem konsultacji społecznych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, administracja, politologia
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
- znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego i finansów publicznych
- umiejętność redagowania uchwał, pism, protokołów
- zdolności analityczne
- dyspozycyjność
- bardzo dobra znajomość MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego
- doświadczenie w obsłudze klienta
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie z wykorzystaniem komputera, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami; wymaga także wyjść poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_WJPM_156_2016.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2017-01-16 11:59