Oferta: ds. jednostek pomocniczych

Data publikacji: 2016-12-16
Nr ref.: WJPM/156/2016
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. jednostek pomocniczych

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-01-16

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie obsługi administracyjno - kancelaryjnej organów osiedli, w tym prowadzenie dokumentacji organów osiedli, redagowanie projektów uchwał i pism, protokołowanie sesji rad i posiedzeń zarządów
  • sprawowanie nadzoru nad działalnością organów osiedli, w tym badanie prawidłowości podejmowanych uchwał
  • wsparcie organów osiedli w przygotowywaniu projektów planów wydatków oraz udział w ich weryfikacji pod względem merytorycznym i finansowym, współpraca przy sporządzaniu sprawozdań z realizacji wydatków osiedli
  • realizacja zadań związanych z wyborami do rad osiedli oraz przeprowadzaniem konsultacji społecznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja, politologia
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
  • znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego i finansów publicznych
  • umiejętność redagowania uchwał, pism, protokołów
  • zdolności analityczne
  • dyspozycyjność
  • bardzo dobra znajomość MS Office

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego
  • doświadczenie w obsłudze klienta

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie z wykorzystaniem komputera, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami; wymaga także wyjść poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_WJPM_156_2016.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2017-01-16 11:59