Oferta: ds. koordynacji zadań i zamówień publicznych
Data publikacji: 2016-02-17
Nr ref.: WJPM/18/2016
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. koordynacji zadań i zamówień publicznych
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-03-30
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie, monitorowanie i koordynowanie realizacji planu zamówień publicznych w zakresie zadań ujętych w planach wydatków osiedli
- prowadzenie spraw dotyczących udzielania zamówień publicznych na realizację zadań na terenach przekazanych osiedlom do zarządzania i korzystania oraz zadań inwestycyjnych na gruntach obcych (prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielanie zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie projektów umów)
- prowadzenie ewidencji zamówień udzielonych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem postępowań
o udzielanie zamówień publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych - znajomość przepisów prawnych dotyczących zamówień publicznych, finansów publicznych i samorządu gminnego
- znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych miasta- osiedli
- bardzo dobra obsługa MS Office
Wymagania dodatkowe
- kursy/szkolenia/studia podyplomowe dotyczące systemu zamówień publicznych
- doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego
- wiedza dotycząca przebiegu procesów inwestycyjnych
- wykształcenie wyższe na kierunkach: administracja, ekonomia, prawo
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_WJPM_18_2016.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2016-03-30 09:46