Oferta: ds. obsługi administracyjnej i organizacyjnej jednostek pomocniczych
Data publikacji: 2011-03-10
Nr ref.: WWJP/23/2011
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. obsługi administracyjnej i organizacyjnej jednostek pomocniczych
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-04-04
Zakres podstawowych czynności
- organizacyjno - administracyjna obsługa jednostek pomocniczych, w tym m.in.: prowadzenie spraw jednostek pomocniczych związanych z realizacją zadań statutowych, koordynowanie działań dot. organizacji spotkań, festynów, konkursów, pozyskiwania sponsorów, wykonywanie administracyjno- kancelaryjnej i organizacyjnej obsługi rad i zarządów jednostek pomocniczych
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką finansową jednostek pomocniczych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- pięcioletnie doświadczenie w pracy administracyjnej, w tym co najmniej trzyletnie związane z organizacją i funkcjonowaniem jednostek pomocniczych
- doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi
- bardzo dobra znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
- umiejętność redagowania pism oraz sporządzania analiz i opracowań
- umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (Pakiet Office)
Wymagania dodatkowe
- dobra znajomość procedur budżetowo-księgowych oraz ustawy o finansach publicznych
- umiejętność interpretacji aktów prawnych
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2011-04-04 09:21