Oferta: ds. obsługi jednostek pomocniczych

Data publikacji: 2006-11-28
Nr ref.: WWJP/181/2006
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. obsługi jednostek pomocniczych
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres ok. 4 lat

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-01-02

Zakres podstawowych czynności

• prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z funkcjonowaniem jednostek pomocniczych
• obsługa jednostek pomocniczych związana z ich funkcjonowaniem i realizacją zadań statutowych osiedli
• wspieranie jednostek pomocniczych w przygotowaniu planów rzeczowo - finansowych oraz ich weryfikacja pod względem merytorycznym i finansowym
• współpraca przy obsłudze księgowej jednostek pomocniczych
• weryfikacja zgodności realizacji wydatków rad osiedli z zadaniami zawartymi w zatwierdzonych planach rad osiedli

Wymagania obowiązkowe

• wykształcenie wyższe (licencjat)- administracja, prawo, politologia (preferowana specjalność administracja samorządowa )
• doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej
• bardzo dobra znajomość regulacji prawnych dot. samorządu terytorialnego, w tym jednostek pomocniczych
• dobra znajomość procedur budżetowo-księgowych, zagadnień dot. planowania budżetu oraz ustawy o zamówieniach publicznych
• umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (Pakiet Office

Wymagania dodatkowe

• umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania procedur
• umiejętność sporządzania analiz, opracowań oraz sprawozdawczości budżetowej
• wysoki poziom umiejętności społecznych

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

WWJPM_181.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-01-02 10:08