Oferta: ds. obsługi jednostek pomocniczych
Data publikacji: 2008-05-28
Nr ref.: WWJP/120/2008
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. obsługi jednostek pomocniczych
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-07-02
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z funkcjonowaniem jednostek pomocniczych
- obsługa jednostek pomocniczych związana z ich funkcjonowaniem i realizacją zadań statutowych osiedli
- wspieranie jednostek pomocniczych w przygotowaniu planów rzeczowo - finansowych oraz ich weryfikacja pod względem merytorycznym i finansowym
- współpraca przy obsłudze księgowej jednostek pomocniczych
- weryfikacja zgodności realizacji wydatków rad osiedli z zadaniami zawartymi w zatwierdzonych planach rad osiedli
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (licencjat)- administracja, prawo, politologia (preferowana specjalność administracja samorządowa )
- doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej
- bardzo dobra znajomość regulacji prawnych dot. samorządu terytorialnego, w tym jednostek pomocniczych
- dobra znajomość procedur budżetowo-księgowych oraz ustawy o zamówieniach publicznych
- umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (Pakiet Office)
Wymagania dodatkowe
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania procedur
- umiejętność sporządzania analiz i opracowań
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny - formularz
kserokopie swiadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-07-02 09:59