Oferta: ds. organizacyjnych i funkcjonowania jednostek pomocniczych
Data publikacji: 2022-01-24
Nr ref.: WJPM/24/2022
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. organizacyjnych i funkcjonowania jednostek pomocniczych
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku
Data rozstrzygnięcia oferty
2022-03-07
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw organizacyjnych związanych m.in. z regulaminem organizacyjnym Wydziału, kartami stanowisk pracy, upoważnieniami, pełnomocnictwami oraz dostępem pracowników do systemów informatycznych
- obsługa skarg, wniosków, petycji oraz interpelacji i zapytań kierowanych do Wydziału
- opracowywanie procedur dotyczących organizacji i funkcjonowania osiedli oraz kontrola ich realizacji
- redagowanie i opiniowanie opracowań, zestawień, sprawozdań i analiz dotyczących funkcjonowania Wydziału, Urzędu i osiedli
- obsługa komisji konkursowej na dofinansowanie zadań inwestycyjnych osiedli oraz zespołu konsultacyjnego ds. osiedli
- redagowanie pism w odpowiedzi na zapytania osiedli i mieszkańców
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
- znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego
- umiejętność sporządzania pism, protokołów, sprawozdań
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- kierunki studiów: prawo, administracja, nauki polityczne
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- znajomość zasad redagowania i interpretacji aktów prawnych
- zdolności analityczne
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca administracyjna przy komputerze oraz wyjścia poza miejsce pracy
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_WJPM_24 _2021.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2022-03-04 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2022-03-07 12:41