Oferta: . legislacji i koordynacji współpracy z jednostkami pomocniczymi

Data publikacji: 2014-01-31
Nr ref.: Nr ref. JPM/7/2014
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: . legislacji i koordynacji współpracy z jednostkami pomocniczymi

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-03-10

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących jednostek pomocniczych, dokonywanie analizy obowiązujących uregulowań i przygotowywanie ich zmian
  • przygotowywanie i przeprowadzanie konsultacji dot. statutów jednostek pomocniczych bądź konsultacji dot. obszarów działania Wydziału
  • przygotowywanie odpowiedzi na pisma, interpelacje, pytania, skargi, wnioski związane z funkcjonowaniem i organizacją jednostek pomocniczych oraz tych kierowanych do Wydziału; opracowywanie rocznych sprawozdań dot. skarg i wniosków
  • współdziałanie z wydziałami UMP, miejskimi jednostkami organizacyjnymi i innymi podmiotami
    w sprawach związanych z funkcjonowaniem i realizacją zadań jednostek pomocniczych.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - prawo, administracja, politologia - specjalizacja: administracja
  • doświadczenie związane z analizą i redagowaniem aktów prawnych lub/i udzielaniem odpowiedzi na skargi i wnioski
  • umiejętność redagowania pism, notatek i protokołów
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi osobami; dostęp do miejsca pracy dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

nfo_o_ naborze WJP_7.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2014-03-10 13:16