Oferta: . legislacji i koordynacji współpracy z jednostkami pomocniczymi
Data publikacji: 2014-01-31
Nr ref.: Nr ref. JPM/7/2014
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: . legislacji i koordynacji współpracy z jednostkami pomocniczymi
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-03-10
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących jednostek pomocniczych, dokonywanie analizy obowiązujących uregulowań i przygotowywanie ich zmian
- przygotowywanie i przeprowadzanie konsultacji dot. statutów jednostek pomocniczych bądź konsultacji dot. obszarów działania Wydziału
- przygotowywanie odpowiedzi na pisma, interpelacje, pytania, skargi, wnioski związane z funkcjonowaniem i organizacją jednostek pomocniczych oraz tych kierowanych do Wydziału; opracowywanie rocznych sprawozdań dot. skarg i wniosków
- współdziałanie z wydziałami UMP, miejskimi jednostkami organizacyjnymi i innymi podmiotami
w sprawach związanych z funkcjonowaniem i realizacją zadań jednostek pomocniczych.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie - prawo, administracja, politologia - specjalizacja: administracja
- doświadczenie związane z analizą i redagowaniem aktów prawnych lub/i udzielaniem odpowiedzi na skargi i wnioski
- umiejętność redagowania pism, notatek i protokołów
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi osobami; dostęp do miejsca pracy dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2014-03-10 13:16