Oferta: ds. obsługi inwestycji i remontów

Data publikacji: 2021-01-04
Nr ref.: ZOU/2/2021
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi inwestycji i remontów

Data rozstrzygnięcia oferty

2021-02-15

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów umów i zleceń w zakresie robót budowlanych i usług
  • przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia

publicznego

  • kompletowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zezwoleń i decyzji związanych
    z prowadzeniem prac w obiektach budowlanych, w tym obiektach zabytkowych
  • nadzorowanie terminów realizacji umów i przeglądów gwarancyjnych obiektów oraz ich ewidencjonowanie
  • udział w nadzorowaniu inwestycji i remontów obiektów;
  • uczestniczenie w komisjach przeglądów i odbioru robót
  • prowadzenie korespondencji z wykonawcami oraz udział w naradach budowlanych
  • współpraca z brokerem ubezpieczeniowym w zakresie zgłaszania szkód

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie lub wyższe - administracyjne, ekonomiczne, budowlane, prawnicze
  • co najmniej trzyletni staż pracy
  • doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym
  • doświadczenie w realizacji zadań związanych z zarządzaniem obiektami lub obsługą kontraktów budowlanych
  • dobra znajomość pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  •  studia podyplomowe w zakresie: zamówień publicznych, prawa budowlanego, ochrony  zabytków
  • doświadczenie na stanowisku związanym z realizacją kontraktów budowlanych lub pracami konserwatorskimi w obiektach zabytkowych
  • obsługa programu AutoCad oraz NORMA

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna przy komputerze oraz wyjścia poza miejsce pracy
  • bezpośredni kontakt z instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line) (Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_ZOU_2_21.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Ajchsztet
Data wytworzenia informacji: 2021-02-15 00:00
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2021-02-15 15:31