Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej
Data publikacji: 2020-06-24
Nr ref.: ZOU/87/2020
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2020-08-07
Zakres podstawowych czynności
- bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów w zakresie udzielania informacji o funkcjonowaniu urzędu
- dystrybucja nieodpłatnych materiałów promocyjnych, wywieszanie ogłoszeń, komunikatów, plakatów, obwieszczeń
- sporządzanie ewidencji, analiz i raportów, dotyczących funkcjonowania punktu informacyjnego
udostępnianie informacji publicznej - prowadzenie obsługi kancelaryjnej w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, m.in.:
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, prowadzenie ewidencji, dokonywanie elektronicznej rejestracji
Wymagania obowiązkowe
· wykształcenie minimum średnie - administracja, ekonomiczne
· co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy związanej z bezpośrednią obsługą klienta
· komunikatywna znajomość j. angielskiego
· bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
· znajomość Instrukcji kancelaryjnej, prawa pocztowego, Kodeksu postępowania administracyjnego
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą kancelarii lub usługami pocztowymi
- wykształcenie wyższe
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca administracyjna głównie przy komputerze
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_ZOU_87_20.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2020-08-07 11:23