Oferta: ds. eksploatacji i rozwoju infrastruktury informatycznej
Data publikacji: 2019-07-15
Nr ref.: . ZKB/151/2019
Wydział: Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
Stanowisko: ds. eksploatacji i rozwoju infrastruktury informatycznej
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-09-03
Zakres podstawowych czynności
Administrowanie systemami teleinformatycznymi w ramach Infrastruktury Technicznych Systemów Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego (ITSBiPP) oraz Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania (MWMP),
w tym min.:
- realizowanie zadań techniczno-eksploatacyjnych i rozwojowych zasobów informatycznych wykorzystywanych na potrzeby ITSBiPP i MWMP
- udzielanie wsparcia informatycznego dla użytkowników ITSBiPP i MWMP
- wdrażanie i kontrolowanie procesu tworzenia kopii bezpieczeństwa
- nadzorowanie w wydziale przestrzegania zasad Polityki Bezpieczeństwa zasobów ITSBiPP i MWMP oraz bezpieczeństwa i ochrony danych w nich przetwarzanych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie o profilu technicznym/informatycznym lub wyższe
- min. 3 letni staż pracy przy wykształceniu średnim
- doświadczenie w zakresie administrowania/zarządzania/eksploatacji i utrzymania systemów: informatycznych lub teleinformacyjnych, telekomunikacyjnych, radiokomunikacyjnych
- znajomość systemów operacyjnych: Windows, Windows Serwer, Linux
- podstawowa znajomość sieci komputerowych, konfiguracji urządzeń sieciowych (np. przełączniki, AP) i końcowych (np. komputerów PC, laptopów, tabletów)
- podstawowa znajomość systemów wirtualizacji
Wymagania dodatkowe
- umiejętność administrowania usługami katalogowymi Ms Active Directory
- znajomość konfigurowania i zarządzania sieciowymi pamięciami masowymi
- prawo jazdy kategorii B
- zaświadczenie kwalifikacyjne na eksploatację urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV
- kursy/szkolenia: projektowanie i zarządzanie aplikacjami i sieciami teleinformatycznymi, bezpieczeństwo i ochrony sieci teleinformatycznych, ochrona informacji niejawnych, danych osobowych
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- charakter pracy nie jest dostosowany do możliwości osoby z niepełnosprawnością ruchową
- bezpośredni kontakt z instytucjami
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, dofinansowanie karty Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2019-09-03 11:55