Oferta: ds. zgromadzeń i koordynacji centrum zarządzania kryzysowego

Data publikacji: 2021-06-10
Nr ref.: ZKB/92/2021
Wydział: Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
Stanowisko: ds. zgromadzeń i koordynacji centrum zarządzania kryzysowego
Informacje dodatkowe: Miejsce pracy: ul.Libelta 16/20

Data rozstrzygnięcia oferty

2021-07-27

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie i analizowanie zawiadomień o zgromadzeniach na terenie Poznania
  • powiadamianie o zgromadzeniach odpowiednich organów
  • opracowywanie projektów decyzji administracyjnych zakazujących zgromadzenia w przypadku jego niezgodności z prawem
  • koordynowanie działań Centrum Zarządzania Kryzysowego, w tym m.in.:

-         koordynowanie pracy zespołu dyspozytorów

-         nadzorowanie systemów wspomagających pracę CZK

-         zgłaszanie konieczności modyfikacji procedur planu zarządzania kryzysowego

-         opracowywanie i aktualizowanie baz danych o siłach i środkach wykorzystywanych w zarządzaniu kryzysowym

  • przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie niezbędnym do przebiegu zadań CZK
  • planowanie budżetu, prowadzenie statystyk i korespondencji służbowej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe  
  • min. 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z bezpieczeństwem publicznym
  • wiedza z zakresu bezpieczeństwa publicznego, w szczególności zarządzania kryzysowego
  • odporność na w sytuacje stresowe
  • miejętności organizacyjne
  • umiejętność rozwiązywania problemów i konfliktów

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie kierunkowe - zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo publiczne, administracja
  • kursy, szkolenia z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności
  • doświadczenie w kierowaniu/koordynowaniu pracy zespołu

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca  administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • charakter pracy nie jest dostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej ruchowo
  • praca wymaga dyspozycyjności 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_ZKB_92.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2021-07-27 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2021-07-27 12:51