Oferta: ds. inwestycji i remontów

Data publikacji: 2017-09-01
Nr ref.: ZSS/141/2017
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. inwestycji i remontów

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-09-26

Zakres podstawowych czynności

  • opracowywanie i nadzór nad realizacją Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie  inwestycji planowanych przez Wydział i podległe jednostki, w tym: weryfikowanie propozycji zadań inwestycyjnych składanych przez jednostki, przygotowanie, realizacja i rozliczanie umów dotacyjnych, udział w przetargach dot. inwestycji i remontów, kontrola zadań inwestycyjnych realizowanych w ramach WPI
  • współpraca przy monitorowaniu remontów realizowanych przez podległe jednostki.
  • sporządzanie sprawozdań finansowych i analiz
  • przygotowywanie projektów aktów prawnych m.in. umów zawieranych w ramach realizowanych inwestycji, umów zawieranych w ramach budżetu wydziału, uchwał rady Miasta, zarządzeń dyrektora

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - kierunki ekonomiczne
  • min. 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związanej z rozliczaniem inwestycji
  • wiedza z zakresu prawa finansów publicznych
  • bardzo dobra umiejętność obsługi programu MS Excel
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenia w pracy w rozliczaniu inwestycji finansowanych ze środków zagranicznych
  • znajomość prawa budowlanego
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi osobami; wyjścia poza miejsce pracy i wyjazdy na delegacje; dostęp do miejsca pracy dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_141.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2017-09-26 13:49