Oferta: ds. kontroli
Data publikacji: 2009-07-03
Nr ref.: WZiSS/104/2009
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. kontroli
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-07-31
Zakres podstawowych czynności
opracowywanie planów kontroli w zakresie udzielanych dotacji
przeprowadzanie kontroli, w szczególności w zakresie zgodności wykorzystania dotacji z zawartą umową oraz sprawozdaniem finansowym
opracowywanie protokołów z kontroli
przygotowywanie zaleceń pokontrolnych i monitorowanie ich realizacji
sporządzanie materiałów sprawozdawczych i informacyjnych z zakresu kontroli
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane prawo, ekonomiczne, nauki społeczne)
co najmniej półroczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
znajomość zasad i reguł postępowania kontrolnego
dobra znajomość przepisów z zakresu finansów, rachunkowości, zamówień publicznych
umiejętność poprawnego formułowania pism i sporządzania analiz, sprawozdań
umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
studia podyplomowe z zakresu finansów, rachunkowości, audytu wewnętrznego i kontroli finansowej
doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem kontroli lub audytu
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-07-31 12:42