Oferta: ds. kontroli

Data publikacji: 2009-07-03
Nr ref.: WZiSS/104/2009
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. kontroli

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-07-31

Zakres podstawowych czynności

  • opracowywanie planów kontroli  w zakresie udzielanych dotacji

  • przeprowadzanie kontroli, w szczególności  w zakresie zgodności wykorzystania dotacji  z zawartą umową oraz sprawozdaniem finansowym

  • opracowywanie protokołów z kontroli

  • przygotowywanie zaleceń pokontrolnych i monitorowanie ich realizacji

  • sporządzanie materiałów sprawozdawczych i informacyjnych z zakresu kontroli

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane prawo, ekonomiczne, nauki społeczne)

  • co najmniej półroczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

  • znajomość zasad i reguł postępowania kontrolnego

  • dobra znajomość przepisów z zakresu finansów, rachunkowości, zamówień publicznych

  • umiejętność poprawnego formułowania pism i sporządzania analiz, sprawozdań

  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu finansów, rachunkowości, audytu wewnętrznego i kontroli finansowej

  • doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem kontroli lub audytu

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WZSS_104_2009.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-07-31 12:42