Oferta: ds. kontroli
Data publikacji: 2008-06-11
Nr ref.: WZiSS/128/2008
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. kontroli
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo do końca 2008r
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-08-29
Zakres podstawowych czynności
- przeprowadzanie kontroli oraz weryfikacja sprawozdań z dotacji udzielonych w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii
- opracowywanie protokołów z kontroli
- przygotowywanie zaleceń pokontrolnych i monitorowanie ich realizacji
- sporządzanie materiałów sprawozdawczych i informacyjnych z zakresu kontroli
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - nauki społeczne
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- wiedza dot. problematyki uzależnień
- znajomość przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz o przeciwdziałaniu narkomanii
- znajomość zasad i reguł postępowania kontrolnego
- umiejętność poprawnego formułowania pism i sporządzania analiz, sprawozdań
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu finansów, rachunkowości, audytu wewnętrznego i kontroli finansowej
- doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem kontroli lub audytu
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2008-08-29 12:37