Oferta: ds. kontroli i rozliczeń dotacji
Data publikacji: 2009-06-01
Nr ref.: WZiSS/91/2009
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. kontroli i rozliczeń dotacji
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-07-10
Zakres podstawowych czynności
rozliczanie pod względem formalno-rachunkowym sprawozdań finansowych z dotacji, zgodnie z zawartymi umowami
przygotowywanie zapotrzebowań na środki finansowe (dotacje, zawarte porozumienia)
bieżący monitoring należności Miasta z tytułu realizacji porozumień
przeprowadzanie kontroli wykorzystania środków z dotacji pod względem zgodności ze sprawozdaniem finansowym oraz zawartą umową o przyznanie dotacji
sporządzanie harmonogramów wydatków budżetowych
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie wyższe - ekonomiczne
doświadczenie w działach ekonomicznych
umiejętność sporządzania analiz finansowych
znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, rachunkowości
umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
studia podyplomowe z zakresu finansów, rachunkowości
znajomość rozporządzenia o klasyfikacji dochodów i wydatków budżetowych
doświadczenie w księgowości
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-07-10 14:52