Oferta: ds. kontroli i rozliczeń dotacji

Data publikacji: 2009-06-01
Nr ref.: WZiSS/91/2009
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. kontroli i rozliczeń dotacji

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-07-10

Zakres podstawowych czynności

  • rozliczanie pod względem formalno-rachunkowym sprawozdań finansowych z dotacji, zgodnie z zawartymi umowami

  • przygotowywanie zapotrzebowań na środki finansowe (dotacje, zawarte porozumienia)

  • bieżący monitoring należności Miasta z tytułu realizacji porozumień

  • przeprowadzanie kontroli wykorzystania środków z dotacji pod względem zgodności ze sprawozdaniem finansowym oraz zawartą umową o przyznanie dotacji

  • sporządzanie harmonogramów wydatków budżetowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ekonomiczne

  • doświadczenie w działach ekonomicznych

  • umiejętność sporządzania analiz finansowych

  • znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, rachunkowości

  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu finansów, rachunkowości

  • znajomość rozporządzenia o klasyfikacji dochodów i wydatków budżetowych

  • doświadczenie w księgowości

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WZSS_91_2009.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-07-10 14:52