Oferta: ds. kontroli i rozliczeń dotacji

Data publikacji: 2008-07-16
Nr ref.: WZiSS/148/2008
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. kontroli i rozliczeń dotacji

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-10-06

Zakres podstawowych czynności

- rozliczanie pod względem formalno-rachunkowym sprawozdań finansowych z dotacji, zgodnie z zawartymi umowami

- przygotowywanie zapotrzebowań na środki finansowe (dotacje, porozumienia, środki PFRON)

- bieżący monitoring należności Miasta z tytułu realizacji porozumień

- przeprowadzanie kontroli wykorzystania środków z dotacji pod względem zgodności ze sprawozdaniem finansowym oraz zawartą umową o przyznanie dotacji

- sporządzanie harmonogramów wydatków budżetowych

- sporządzanie okresowych sprawozdań i opracowań

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe - ekonomiczne

- doświadczenie w działach ekonomicznych

- umiejętność sporządzania analiz finansowych

- znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, rachunkowości

- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

- studia podyplomowe z zakresu finansów, rachunkowości

- znajomość rozporządzenia o klasyfikacji dochodów i wydatków budżetowych

- doświadczenie w księgowości

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokpie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WZSS_148.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-10-06 14:49