Oferta: ds. optymalizacji zarządzania jednostkami polityki społecznej i zdrowia

Data publikacji: 2016-09-13
Nr ref.: ZSS/115/2016
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. optymalizacji zarządzania jednostkami polityki społecznej i zdrowia

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-10-19

Zakres podstawowych czynności

  • analiza procesów zarządzania jednostkami polityki społecznej i zdrowia oraz przygotowywanie projektów zmian
  • monitorowanie wdrażania zmian
  • projektowanie rozwiązań organizacyjnych podnoszących jakość usług jednostek polityki społecznej i zdrowia
  • prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, likwidacją bądź przekształceniami jednostek organizacyjnych nadzorowanych przez Wydział

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • co najmniej 5 lat doświadczeń w zarządzaniu jednostkami sektora finansów publicznych
  • co najmniej 3 lata doświadczeń w przygotowywaniu i wdrażaniu programów restrukturyzacji oraz projektów związanych z optymalizacją procesów zarządczych
  • wysoki poziom umiejętności społecznych

Wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu funkcjonowania centrów usług wspólnych
  • wiedza z zakresu systemu pomocy społecznej, zdrowia publicznego, samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z  klientami i instytucjami, związana również z wyjściami poza miejsce pracy i delegacjami służbowymi; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

 Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

Informacja o wyniku naboru

info_o_naborze_ZZS_115.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2016-10-19 15:15