Oferta: ds. realizacji dodatków mieszkaniowych
Data publikacji: 2006-08-17
Nr ref.: Nr ref. WZISS /138 /2006
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. realizacji dodatków mieszkaniowych
Data rozstrzygnięcia oferty
2006-10-09
Zakres podstawowych czynności
· wprowadzanie danych celem dokonania centralnego przelewu zarządcom nieruchomości przyznawanych dodatków mieszkaniowych
· sporządzanie list wypłat dodatków mieszkaniowych dla zarządców nieruchomości
· przygotowywanie rozliczeń finansowych i danych do sprawozdań okresowych
· rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących terminowości wypłat dodatków mieszkaniowych
Wymagania obowiązkowe
· wykształcenie wyższe -ekonomiczne
· doświadczenie w pracy wymagającej wiedzy z zakresu ekonomii i rachunkowości -min.1 rok
· znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych
· dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet Office)
Wymagania dodatkowe
· doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-10-09 12:25