Oferta: ds. realizacji dodatków mieszkaniowych

Data publikacji: 2006-08-17
Nr ref.: Nr ref. WZISS /138 /2006
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. realizacji dodatków mieszkaniowych

Data rozstrzygnięcia oferty

2006-10-09

Zakres podstawowych czynności

· wprowadzanie danych celem dokonania centralnego przelewu zarządcom nieruchomości przyznawanych dodatków mieszkaniowych

· sporządzanie list wypłat dodatków mieszkaniowych dla zarządców nieruchomości

· przygotowywanie rozliczeń finansowych i danych do sprawozdań okresowych

· rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących terminowości wypłat dodatków mieszkaniowych

Wymagania obowiązkowe

· wykształcenie wyższe -ekonomiczne

· doświadczenie w pracy wymagającej wiedzy z zakresu ekonomii i rachunkowości -min.1 rok

· znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych

· dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet Office)

Wymagania dodatkowe

· doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

WZISS_138.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-10-09 12:25