Oferta: ds. realizacji dodatków mieszkaniowych
Data publikacji: 2006-10-30
Nr ref.: WZiSS/165/2006
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. realizacji dodatków mieszkaniowych
Data rozstrzygnięcia oferty
2006-12-06
Zakres podstawowych czynności
• wprowadzanie danych celem dokonania centralnego przelewu zarządcom nieruchomości przyznawanych dodatków mieszkaniowych
• sporządzanie list wypłat dodatków mieszkaniowych dla zarządców nieruchomości
• przygotowywanie rozliczeń finansowych i danych do sprawozdań okresowych
• rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących terminowości wypłat dodatków mieszkaniowych
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe - ekonomiczne
• doświadczenie w pracy wymagającej wiedzy z zakresu ekonomii i rachunkowości -min.1 rok
• znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych
• dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet Office)
Wymagania dodatkowe
• doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o naborze
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2006-12-06 10:41