Oferta: kierownik oddziału opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
Data publikacji: 2014-07-30
Nr ref.: ZSS/62/2014
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: kierownik oddziału opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-09-03
Zakres podstawowych czynności
- koordynowanie realizacji zadań wynikających z "Poznańskiego programu opieki nad dziećmi do lat trzech na lata 2012-2016"
- nadzór nad realizacją planu kontroli placówek publicznych i niepublicznych opieki nad dziećmi do lat trzech
- koordynowanie zadań w ramach rządowego Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat trzech - Maluch
- nadzór nad prowadzeniem elektronicznego systemu "Nabór-Żłobki"
- kierowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie - nauki społeczne, medyczne, administracja
- min. 4 lata stażu pracy, w tym przynajmniej 3 lata doświadczenia w pracy: w instytucjach, podmiotach w obszarze opieki nad dzieckiem do lat trzech i/lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi w obszarze opieki nad dzieckiem do lat trzech
- znajomość funkcjonowania systemu opieki nad dzieckiem do lat trzech
- wysoki poziom umiejętności społecznych
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w kierowaniu zespołem
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządowej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi osobami; wyjścia poza miejsce pracy i wyjazdy na delegacje; dostęp do miejsca pracy dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2014-09-03 12:28