Oferta: ds. dodatków mieszkaniowych
Data publikacji: 2005-11-04
Nr ref.: WZiSS/118/2005
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. dodatków mieszkaniowych
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo do konca 2006r
Data rozstrzygnięcia oferty
2005-12-19
Zakres podstawowych czynności
- Przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego i specjalnego dodatku mieszkaniowego (w tym przyjmowanie wniosków od osób niepełnosprawnych w miejscu ich zamieszkania)
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o przyznanie dodatku mieszkaniowego i specjalnego dodatku mieszkaniowego
- Współdziałanie w sprawach naliczania dodatków z dysponentami lokali mieszkalnych na terenie miasta Poznania
- Prowadzenie korespondencji i rejestrów realizowanych spraw
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (licencjat) - administracja, prawo, nauki społeczne, ekonomia
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym
- wysoki poziom umiejętności społecznych
Wymagania dodatkowe
- Znajomość zagadnień dotyczacych przepisów prawa lokalowego
- Doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą klienta
Wymagane dokumenty
- życiorys
- list motywacyjny
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów ukończenia studiów
oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6-info o naborze wziss.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: info o naborze
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2005-12-19 16:18