Oferta: ds. finansowych i monitoringu

Data publikacji: 2025-06-17
Nr ref.: GK/124/2025
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. finansowych i monitoringu
Informacje dodatkowe: miejsce pracy: budynek UMP przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404

Data rozstrzygnięcia oferty

2025-07-18

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie planów finansowych i monitorowanie wykonania budżetu
  • prowadzenie rozliczeń finansowych związanych z zagospodarowaniem odpadów w Instalacji Termicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych oraz Instalacji Biokompostowni (w tym weryfikacja merytoryczna i rachunkowa dokumentów finansowych oraz wystawianie comiesięcznych dokumentów rozliczeniowych)
  • sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • co najmniej roczny staż pracy
  • doświadczenie w obszarze finansowo-księgowym
  • znajomość zagadnień z obszaru finansów publicznych i rachunkowości budżetowej
  • umiejętność analizy danych
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • kierunki studiów: ekonomia, finanse, rachunkowość, controlling
  • wiedza z zakresu budżetu zadaniowego
  • doświadczenie w pracy przy rozliczaniu projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

 Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru_GK_124_2025.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Maria Kuśnierz
Data wytworzenia informacji: 2025-07-18 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Kuśnierz
Data i godzina publikacji: 2025-07-18 11:29