Oferta: ds. gospodarki odpadami i rozliczeń
Data publikacji: 2025-06-17
Nr ref.: GK/128/2025
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. gospodarki odpadami i rozliczeń
Informacje dodatkowe: miejsce pracy - budynek UMP przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404
Data rozstrzygnięcia oferty
2025-07-18
Zakres podstawowych czynności
- współpraca z wykonawcami realizującymi usługę odbioru odpadów komunalnych na terenie Poznania
- weryfikacja raportów miesięcznych oraz faktur będących podstawą do rozliczenia umów na realizację ww. usługi
- bieżący monitoring mas odbieranych odpadów komunalnych
- weryfikacja raportów w zakresie prowadzenia punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz zagospodarowania odpadów wystawkowych w ramach zadań powierzonych Zakładowi Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
- opracowywanie danych statystycznych i sprawozdań dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy
lub wykształcenie wyższe i co najmniej roczny staż pracy - wiedza z zakresu gospodarki odpadami
- znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach
- umiejętność analizy danych i sporządzania sprawozdań
- dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- studia na kierunkach: administracja, nauki ekonomiczne, nauki przyrodnicze
- wiedza dotycząca organizacji systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Poznania
- doświadczenie w pracy związanej z gospodarką komunalną lub gospodarką odpadami
- znajomość systemu BDO
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru_GK_128_2025.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Maria Kuśnierz
Data wytworzenia informacji: 2025-07-18 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Kuśnierz
Data i godzina publikacji: 2025-07-18 11:29