Oferta: ds. inwestycji i remontów
Data publikacji: 2015-02-24
Nr ref.: ZSS/22/2015
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. inwestycji i remontów
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-03-23
Zakres podstawowych czynności
- opracowywanie i nadzór nad realizacją Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie inwestycji planowanych przez Wydział i podległe jednostki
- współpraca przy monitorowaniu sytuacji ekonomicznej samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej (w tym: weryfikowanie sprawozdań finansowych z wykonania planów finansowych, współudział w pracach związanych z procesami zmian w zoz-ach)
- współpraca przy monitorowaniu remontów realizowanych przez podległe jednostki.
- sporządzanie sprawozdań finansowych i analiz
- przygotowywanie projektów aktów prawnych m.in. umów zawieranych w ramach realizowanych inwestycji, umów zawieranych w ramach budżetu wydziału, uchwał rady Miasta, zarządzeń dyrektora
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie - kierunki ekonomiczne
- 1 rok doświadczenia zawodowego, w tym min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy związanej z rozliczaniem inwestycji
- wiedza z zakresu prawa finansów publicznych
- bardzo dobra umiejętność obsługi programu MS Excel
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
Wymagania dodatkowe
- doświadczenia w pracy w rozliczaniu inwestycji finansowanych ze środków zagranicznych
- znajomość prawa budowlanego
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi osobami; wyjścia poza miejsce pracy i wyjazdy na delegacje; dostęp do miejsca pracy dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2015-03-23 09:37