Oferta: ds. kontroli i rozliczeń dotacji
Data publikacji: 2007-05-09
Nr ref.: WZiSS/100/2007
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. kontroli i rozliczeń dotacji
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-06-08
Zakres podstawowych czynności
• rozliczanie pod względem formalno-rachunkowym sprawozdań finansowych z dotacji, zgodnie z zawartymi umowami
• nadzorowanie pod względem finansowym inwestycji realizowanych przez wydział
• sporządzanie harmonogramów wydatków budżetowych
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe - ekonomiczne
• doświadczenie w działach ekonomicznych
• umiejętność sporządzania analiz finansowych
• znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, rachunkowości
• umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
• studia podyplomowe z zakresu finansów, rachunkowości
• doświadczenie w księgowości
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2007-06-08 09:50