Oferta: ds. kontroli i rozliczeń dotacji
Data publikacji: 2008-07-16
Nr ref.: WZiSS/148/2008
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. kontroli i rozliczeń dotacji
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-10-06
Zakres podstawowych czynności
- rozliczanie pod względem formalno-rachunkowym sprawozdań finansowych z dotacji, zgodnie z zawartymi umowami
- przygotowywanie zapotrzebowań na środki finansowe (dotacje, porozumienia, środki PFRON)
- bieżący monitoring należności Miasta z tytułu realizacji porozumień
- przeprowadzanie kontroli wykorzystania środków z dotacji pod względem zgodności ze sprawozdaniem finansowym oraz zawartą umową o przyznanie dotacji
- sporządzanie harmonogramów wydatków budżetowych
- sporządzanie okresowych sprawozdań i opracowań
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ekonomiczne
- doświadczenie w działach ekonomicznych
- umiejętność sporządzania analiz finansowych
- znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, rachunkowości
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu finansów, rachunkowości
- znajomość rozporządzenia o klasyfikacji dochodów i wydatków budżetowych
- doświadczenie w księgowości
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokpie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-10-06 14:49