Oferta: ds. kontroli terenowej

Data publikacji: 2025-01-23
Nr ref.: GK/27/2025
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. kontroli terenowej

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie planowych i doraźnych kontroli właścicieli nieruchomości oraz podmiotów odbierających odpady komunalne, w zakresie przestrzegania obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, aktów prawa miejscowego i zawartych umów
  • przygotowywanie raportów i zestawień informacji z systemów informatycznych na potrzeby prowadzonych kontroli
  • współudział w prowadzeniu monitoringu i weryfikacji świadczenia usług odbioru odpadów komunalnych w systemach informatycznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i minimum roczny staż pracy
  • doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli
  • znajomość reguł postępowania kontrolnego oraz umiejętność stosowania narzędzi oraz technik prowadzenia kontroli
  • wiedza ogólna dotycząca gospodarki odpadami komunalnymi
  • znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach oraz aktów prawa miejscowego dot. gospodarki odpadami komunalnymi
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie kierunkowe - nauki przyrodnicze, ekonomiczne, gospodarka przestrzenna, administracja, prawo
  • doświadczenie w pracy związanej z gospodarką odpadami komunalnymi
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca przy komputerze oraz praca w terenie związana z koniecznością kierowania pojazdem służbowym
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-02-04.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa-Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2025-01-23 00:00
Opis zmian: Link do oferty (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2025-01-23 08:32