Oferta: ds. niepublicznych placówek opieki nad dziećmi w wieku do lat 3

Data publikacji: 2016-10-06
Nr ref.: ZSS/121/2016
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. niepublicznych placówek opieki nad dziećmi w wieku do lat 3

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-11-04

Zakres podstawowych czynności

  • zlecanie zadań publicznych w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, m. in. obsługa Komisji Konkursowej, przygotowywanie umów, aneksów, prowadzenie kontroli merytorycznej dot. prawidłowości realizacji zleconych zadań
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
  • współpraca z podmiotami działającymi na rzecz zapewnienia prawidłowego funkcjonowania zarejestrowanych żłobków, klubów dziecięcych oraz dziennych opiekunów
  • przyjmowanie mieszkańców Poznania w sprawie skarg i wniosków oraz prowadzenie postępowań wyjaśniających zasadność skarg i interwencji dot. działań placówek opieki nad dziećmi do lat 3

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe  - nauki społeczne, administracja
  • minimum 1 rok doświadczenia w pracy związanej z procesem udzielania dotacji
  • znajomość przepisów dot. opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
  • wysoki poziom umiejętności społecznych

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi osobami; wyjścia poza miejsce pracy i wyjazdy na delegacje; dostęp do miejsca pracy dostosowany do potrzeb osoby poruszającej się na wózku.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_121.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2016-11-04 10:54