Oferta: ds. obsługi sekretariatu

Data publikacji: 2025-07-07
Nr ref.: KPRM/131/2025
Wydział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu

Zakres podstawowych czynności

  • Obsługa administracyjna Biura, w tym:

- przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją dyrektora

- przygotowywanie i rozliczanie delegacji służbowych

- zabezpieczenie potrzeb Biura w zakresie wyposażenia w artykuły biurowe

- prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników Biura

  • Wsparcie pracy dyrekcji Biura, w tym:

- prowadzenie kalendarza

- organizacja spotkań

- nadzór nad przygotowywaniem materiałów dla dyrekcji na spotkania

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą sekretariatu
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej 
  • samodzielność
  • bardzo dobra umiejętność współpracy
  • wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • kursy, szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi sekretariatu, prawa pracy

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: pl. Kolegiacki 17
  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dopłata do wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-07-17.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Stoińska
Data wytworzenia informacji: 2025-07-07 00:00
Opis zmian: ogłoszenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2025-07-07 14:14