Oferta: ds. organizacyjno-prawnych
Data publikacji: 2006-08-17
Nr ref.: Nr ref. WZISS /136 /2006
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. organizacyjno-prawnych
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo
Data rozstrzygnięcia oferty
2006-10-09
Zakres podstawowych czynności
· opracowywanie projektów zarządzeń, uchwał dotyczących działalności Wydziału i jednostek nadzorowanych przez Wydział
· sporządzanie sprawozdań z realizacji uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta
· prowadzenie rejestru skarg, wniosków
· sporządzanie planów kontroli i sprawozdań
· przygotowywanie dokumentacji związanej z powoływaniem, przekształcaniem lub likwidacją jednostek
· prowadzenie rejestrów: aktów mianowania, wydawanych zaświadczeń itp.
Wymagania obowiązkowe
· wykształcenie wyższe (preferowane administracja, prawo)
· znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony zdrowia i pomocy społecznej
· umiejętność poprawnego i syntetycznego formułowania pism i sporządzania analiz
Wymagania dodatkowe
· doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
· bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-10-09 12:27